Meldkamer
Sinds 2012 heeft Bakker-Bloem een eigen meldcentrale en hebben zich daarmee onderscheiden door dit als eerste assurantiekantoor aan te bieden. Bakker-Bloem is hierdoor 24 uur per dag bereikbaar voor schade en calamiteiten die direct opgelost moeten worden.
De bereikbaarheid na sluitingstijd is het belangrijkste onderdeel van de service die zij bieden. In alle gevallen dat u, uw medewerkers of uw bedrijf iets overkomt dan is één telefoontje naar de Bakker-Bloem voldoende om u als klant totaal te ontzorgen. Allereerst willen wij uw veiligheid waarborgen, vervolgens gaan wij het ontstane probleem voor u oplossen. Wij treden daarom na uw telefoontje direct in contact met de schadehersteller en vervolgens met de verzekeraar en zetten de procedures die genomen moeten worden in werking. Dat geeft u een veilig gevoel en het vertrouwen dat uw schade serieus wordt opgepakt.
“Bakker-Bloem is 24 uur per dag bereikbaar voor schade en calamiteiten die direct opgelost moeten worden.”
Contact:
Assurantie-Adviesbureau Bakker-Bloem
Stationspark 950, 3364 DA Sliedrecht
Postbus 171, 2980 AD Ridderkerk
T. 0180-425608
F. 0180-430186
E. info@bakkerbloem.nl
Onze diensten:
• Schadeverzekeringen
• Levensverzekeringen
• Hypothecair krediet
• Consumptief krediet
• Betalen & Sparen
• Uw Regiobank
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag geopend
08:30 - 17:00 uur.